0948 50 60 79Po-Pia: 9:00 - 16:00
0,00 € / 0ks
Kategórie
Mimoriadna ponuka
Matrace podľa typu
Matrace podľa využitia
Matrace podľa rozmeru
Výhody nákupu u nás
  • Doprava ZADARMO
  • Vankúš ZADARMO
  • Možnosť platby kartou
  • Atypické matrace na mieru
  • Skúsenosti 9 rokov
  • Vybraný tovardo 5 dní
  • 1. eshop s matracmi na trhu
  • Slovenská firma
  • Výroba do 10 dní
  • Možnosť vrátiť do 15 dní
  • Showroom s matracmi
  • Overený zákazník

    100%

    rýchle vybavenie objednávky aj dodanie tovaru , na matracoch sa krásne spí :-)

    viac ako pred mesiacom

  • Overený zákazník

    100%

    Prehľadné webove stránky,rýchle doručenie

    viac ako pred mesiacom

  • Overený zákazník

    100%

    Spokojnosť s obchodom.

    viac ako pred mesiacom

Všetky hodnotenia

Prebral som poškodenú zásielku

Späť
Otázka:

Dnes mi bola kuriérom doručená zásielka, ale až pri rozbaľovaní zásielky som si všimol, že fólia je roztrhnutá a zásielka je poškodená. Ako mám ďalej postupovať?

Odpoveď:

Najlepšie je vždy pri preberaní zásielky si doručenú zásielku poriadne skontrolovať a pokiaľ vidíte nejaké poškodenie, tak zásielku neprevziať. Tým, že podpíšte kuriérovi prevzatie zásielky, sa kuriér zbavuje zodpovednosti za zásielku a prípadné poškodenie spôsobené pri preprave sa už nedá u prepravnej spoločnosti reklamovať. Pokiaľ ale zásielka nebola poškodená a po jej rozbalení je na doručenom tovare viditeľné poškodenie, tak Vás poprosíme o vyhotovenie a zaslanie (mailom) fotodokumentácie poškodenia. Na základe posúdenia týchto fotografií rozhodneme o ďalšom postupe a následne Vás budeme infomovať.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Pridať otázku do poradne
Meno a priezvisko:
Email:
Predmet:
Text Vašej otázky: